Happy birthday at Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van coco dabroek - WaarBenJij.nu Happy birthday at Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Happy birthday at Curaçao

Blijf op de hoogte en volg coco

28 September 2015 | Curaçao, Curaçao

27-09-2015,

De verjaardag van kaak,
Onze wekker ging om 7 uur smorgens om vervolgens bepakt en bezakt af te reizen naar de Grote Knip op
Westpunt.

Na een rit van 45 minuten, aangekomen op 1 van de mooiste stranden van curaçao, moesten we vechten om nog 1 van de laatste vrije palapas te zien te bemachtigen.
En jawel, gelukt!

Voor de gene die geen idee hebben wat een palapa is, het is een riete parasol op het strand met, in dit geval, een picknick tafel eronder.

Met uitzicht op de meest heldere blauwe zee heb ik onze palapa aangekleed met een tafelkleedje, bbq, koelbox vol lekker eten en drinken en twee strandbedjes.

Hier hebben we de hele dag genoten, gesnorkelt, gegeten en gedronken.

Het was een top dag!! Die we hebben afgesloten door een bed de tuin in te trekken om starend in de heldere nacht de rode bloedmaan te bewonderen onder het genot van een vers tijger broodje met een dikke laag nutella!

Xx