Pre Med 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van coco dabroek - WaarBenJij.nu Pre Med 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Pre Med 3

Blijf op de hoogte en volg coco

08 December 2015 | Curaçao, Curaçao

08-12-2015

Het eerste semester, PreMed3, is alweer voorbij.
Door de vakken, opleidingen en cursussen die ik in de afgelopen jaren behaald heb, had ik voor de meeste vakken vrijstelling gekregen.
Daarom ben ik mijn eerste semester van mijn nieuwe opleiding begonnen met maar 2 vakken, namelijk: Histology (studie van weefsels) & Psychology.
Hierdoor had ik genoeg tijd om te wennen aan de nieuwe school, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, nieuwe cultuur en natuurlijk mijn nieuwe huis & thuis. Dit vond ik heel fijn en had ik ook echt wel nodig.

Ik heb het naar me zin op school, de mensen zijn heel erg aardig en leuk. Ik maak vrienden die wonen over de hele wereld, wat het erg interessant maakt.

Ik heb even moeten zoeken naar de juiste studie methode voor mezelf, maar dat gaat steeds beter.
Ik heb me vakken dan ook afgesloten met een gemiddelde van 9 & 10!

Ik heb onwijs veel zin in het nieuwe semester, waar ik 5 vakken zal volgens in plaats van 2. Dat zal dus weer even wennen zijn.

Ik ben benieuwd

xx