Eerste indruk - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van coco dabroek - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Blijf op de hoogte en volg coco

03 September 2015 | Curaçao, Curaçao

We zijn inmiddels geëmigreerd naar curaçao. De eerste indrukken waren iets anders dan verwacht. Het was een hele cultuur shock!

Inmiddels hebben we ons huisje helemaal gezellig gemaakt en is school alweer begonnen.

School is leuk en de mensen zijn heel aardig. Mijn klasgenoten komen van over de hele wereld, Canada, New York, Toronto, Kaapstad, Nigeria en Mongolië.
Ik ben de eerste Hollandse student op de Avalon University, School Of Medicine.

De lessen zijn interessant, alleen heb ik nog moeite de leraren te verstaan. Ze spreken engels, maar met een Pakistaans accent. Dit zal een kwestie van wennen zijn.

We hebben al een heleboel prachtige plekjes van het eiland gezien. Op nummer 1 staat toch wel Klein Curacao.
Hiervan heb ik een filmpje geplaatst bij 'Video's'.