Ik oordeel te snel! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu Ik oordeel te snel! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Ik oordeel te snel!

Door: Cootje D

Blijf op de hoogte en volg coco

20 November 2012 | Verenigde Staten, Phillipsburg

Het word al steeds beter ! Ik weet nu goed de weg overal. Vandaag veel dingen geregeld. Appartementjes wezen kijken. Hebben echt de beste ooit gevonden: aan t strand, helemaal nieuw, modern, veilig, groot, wifi , parkeer plek, laundry, leuke buren etc. Morgen krijgen we een belletje over de prijs. Heeeeeeel spannend !

Vandaag voor t eerst in t ziekenhuis. Was weer even schrikken dat ik binnen kwam. Er zijn geen muren ! Alles is open. Geen airco dus. Bloed heet. En t had geregend vandaag dus leek wel of ik in t zwembad was zo benauwd ! Zag me zelf alweer tege de vlakte gaan. Maar gelukkig ging t goed. De mensen waren heel lief. Zaten echt op ons te wachten. Met een opdrachten map met onze namen erop. Morgen eerste dag! Me witte pak hangt al klaar, Ben benieuwd !!!!!

• 20 November 2012 - 13:28

Manon:

hey lieverd,

wat leuk om zo te zien hoe je het daar hebt.
    hoop dat jullie dat appartementje idd kunnen huren als de prijs ok is ;)
    nou suc6 morgen met je 1ste dag.
    ik wacht weer op het volgende reisverslag

dikke kuzz van deze kant

• 20 November 2012 - 22:46

Stacy:

Mis je!!!! Ben blij dat je het leuk heb, hooop dat je appartementje wat word. Hou me op de hoogte! Dikeeeeeeeee kussss loveeeeeeee uuuuuu long timeeeee <3

• 21 November 2012 - 02:31

Co.:

Dankjulliewel!!!! Appartement is gelukt whoeeeee zo blij!