Ik oordeel te snel! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu Ik oordeel te snel! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Ik oordeel te snel!

Door: Cootje D

Blijf op de hoogte en volg coco

20 November 2012 | Verenigde Staten, Phillipsburg

Het word al steeds beter ! Ik weet nu goed de weg overal. Vandaag veel dingen geregeld. Appartementjes wezen kijken. Hebben echt de beste ooit gevonden: aan t strand, helemaal nieuw, modern, veilig, groot, wifi , parkeer plek, laundry, leuke buren etc. Morgen krijgen we een belletje over de prijs. Heeeeeeel spannend !

Vandaag voor t eerst in t ziekenhuis. Was weer even schrikken dat ik binnen kwam. Er zijn geen muren ! Alles is open. Geen airco dus. Bloed heet. En t had geregend vandaag dus leek wel of ik in t zwembad was zo benauwd ! Zag me zelf alweer tege de vlakte gaan. Maar gelukkig ging t goed. De mensen waren heel lief. Zaten echt op ons te wachten. Met een opdrachten map met onze namen erop. Morgen eerste dag! Me witte pak hangt al klaar, Ben benieuwd !!!!!


  • 20 November 2012 - 13:28

    Manon:

    hey lieverd,

    wat leuk om zo te zien hoe je het daar hebt.
    hoop dat jullie dat appartementje idd kunnen huren als de prijs ok is ;)
    nou suc6 morgen met je 1ste dag.
    ik wacht weer op het volgende reisverslag

    dikke kuzz van deze kant

  • 20 November 2012 - 22:46

    Stacy:

    Mis je!!!! Ben blij dat je het leuk heb, hooop dat je appartementje wat word. Hou me op de hoogte! Dikeeeeeeeee kussss loveeeeeeee uuuuuu long timeeeee <3

  • 21 November 2012 - 02:31

    Co.:

    Dankjulliewel!!!! Appartement is gelukt whoeeeee zo blij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

coco

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 13004

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 08 Augustus 2017

Geneeskunde in Curacao

16 November 2012 - 15 Maart 2013

Stage op Sint Maarten

Landen bezocht: