The family together - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van coco dabroek - WaarBenJij.nu The family together - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van coco dabroek - WaarBenJij.nu

The family together

Door: Cootje d

Blijf op de hoogte en volg coco

07 Januari 2013 | Anguilla, Blowing Point Village

Zoooo dat waren drie leuke weken! Me ouders en broertje zijn langs geweest! Twee weekjes zouden ze komen, maar ze vonden t zooooo leuk met me dat ze bijgeboekt hadden.

We hebben heerlijk elke dag op t strand gelegen. Gelunched. S avonds uit eten. Wezen duiken, snorkelen. De hele mikmak. Hele eiland laten zien. En natuurlijk de feestdagen gevierd!
Met oud en nieuw boven op een dak van een gebouw waar ze een strand hadden nagebouwd.

Was top! We hebben zo gegierd

We zitten onderhand alweer op de helft en zijn weer verhuisd! Naar een super appartement. En we hebben veel nieuwe mensen ontmoet!

De vakantie zit erop. Nu loop ik stage op de gynaecologie.
Nog twee weken en dan komt me leukste neeeeef!