Its my birthday - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van coco dabroek - WaarBenJij.nu Its my birthday - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Its my birthday

Door: cootje d

Blijf op de hoogte en volg coco

10 December 2012 | Anguilla, Blowing Point Village

nou dit weekend was ik jarig! happy birthday to me, 19 whoehoe wat eenzaam...

maar ik heb gedoken en dat was echt mega vet!!!
instructeur die het echt leuk maakte, had een zee egel op me hand die zich vast zoog, kreeft gezien, een reuze Dori! allemaal gekleurde vissen, groten paarse anamoon die plakkerig aanvoelde en zo een plof vis, die ploft als ie schrikt echt een vet grote en een gezonken helicopter waar ik door heen gezwommen ben.. en me harsus stoote omdat me tank bleef hangen... maar was echt super! volgende week ga ik voor me certificaat~!

verder drankjes wezen drinken en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk uiteten geweest! en naar het strand geweest..

op me verjaardag gewoon 2 keer !!!!!!!! een brief op me auto raam.. 2 keer van verschillende mensen die 'netjes'vroege of ik daar niet meer wilde parkeren, eentje vond het nodig me ruiten wisser af te breken.
vandaag stap ik me auto uit komt er een chinees schreeuwend: your parking is terrible... pleur lekker op allemaal


morgen gaan we beginnen op de endoscopie afdeling, mij benieuwe.

xx

  • 10 December 2012 - 03:46

    Manon:

    Oh Oh ...wat maak je toch veel mee :)
    Ja, das weer is wat anders dan nederland waar je gewoon je auto neerzet waar je wil ....hihihi
    Ja, mooi is het daar in de lagoon duiken he ....zulke mooie dingen onder water.....
    Hoop dat het deze week wat rustiger word voor je ;)
    En nog even en dan zijn pap en mam en broer lief weer even bij :)
    dikke kuzz lieverd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

coco

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 12997

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 08 Augustus 2017

Geneeskunde in Curacao

16 November 2012 - 15 Maart 2013

Stage op Sint Maarten

Landen bezocht: