Lekker bezigggggg! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu Lekker bezigggggg! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Lekker bezigggggg!

Door: Cootje D

Blijf op de hoogte en volg coco

21 November 2012 | Verenigde Staten, Phillipsburg

Vandaag eerste dagje ziekenhuis! Heel cool maar wel anders. Ze hebben hier amper apparatuur. Ik liep vandaag mee met de dermatoloog. Die laat gewoon zelf en op eigen kosten (2000dollar) een grote ton stikstof overvliegen vanuit Nederland. Anders kan ie niet vriezen!
Er is geen afzuiger voor de vieze lucht van verbrand vlees... Die wilde hij aan schaffen. Hij de helft betalen. Ziekenhuis de helft. En dan was t eigen dom van. Ziekenhuis. Dat wilde ze niet !! Zo raar.
Ze doen alles nog volgends de oude stempel. Wel heel leuk om te zien.
Ik moest meteen de anamnese afleggen voor de arts, IN T ENGELS!! Alles uit gevraagd waar de patiënt last van had. Ben wel trots op me zelf.
En volgens mijn hebben ze geen tandarts hier. Want die gebitten !!! Lijken wel van die neppers uit zo een automaat Haha!

Ennnnnnn appartemtje is geregeld!!' Zo blij mee. Helemaal super. Aan t strand, wifi en redelijk groot!

• 21 November 2012 - 13:51

Mama:

Ben zooooooooo een trotse mama xxxxxxxxxxxxxx

• 21 November 2012 - 18:01

Manon:

Je bent lekker bezig meisje ;)
    en ziet er hip uit je zusterspakje :)
    gefeliciteerd met jullie appartement.... we zien de foto's wel verschijnen.
    Ja, ik heb zelf ook in het ziekenhuis gelegen daar maar ik heb geen last gehad van de gebreken die ze daar hebben.
    Ze hebben me netjes geopereerd en een mooi litteken aan overgehouden, niets te klagen.
    En je mama mag ook trots op je zijn en jij op je mama :*

dikke kuzz lieverd

• 21 November 2012 - 22:56

Coco Dabroek:

Ja t ziekenhuis is ook wel goed hoor! Maar bepaalde apparatuur hebben ze gewoon niet wat Eigelijk wel van belang is haha. Maar t is heel leuk om mee te maken. Heb Een appartementje right next to this one. Waar ik nu zit. Simpson bay! Heerlijk Mis jullie wel allemaal. Maar t is iets om trots op te zijn !

• 03 December 2012 - 13:03

Ester Slooten:

Hallo Coco en Francis,

We volgen jullie reisverslagen op de voet. Wat hebben jullie nu weer meegemaakt. Houd ons op de hoogte!!!