Een brutaal mens heeft de halve wereld. - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van coco dabroek - WaarBenJij.nu Een brutaal mens heeft de halve wereld. - Reisverslag uit Blowing Point Village, Anguilla van coco dabroek - WaarBenJij.nu

Een brutaal mens heeft de halve wereld.

Blijf op de hoogte en volg coco

02 December 2012 | Anguilla, Blowing Point Village

Zo mijn drie dagen weekend zitten er weer op. Beetje in de zon gelegen, hapje gegeten, drankje gedaan. Leuke tenten gezien !

Ik ben al twee weken opzoek naar een luchtbed wat ik niet kan vinden. Zag ik ineens 2 amerikanen die er 1 hadden. Dus ik er heen gelopen met een leuk verkoop praatje. Huppa luchtbedje gehosseld. Lekker twee dagen op gedobberd.

Vanmiddag garnaaltjes met ze gegeten bij t zwembad.

- warme lunch is een feit!
- charmant de zee in en uit komen hier ? Onmogelijk !
- een mix drankje kost 4 dollar (3euro) holladiejee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

coco

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 13005

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 08 Augustus 2017

Geneeskunde in Curacao

16 November 2012 - 15 Maart 2013

Stage op Sint Maarten

Landen bezocht: