welcome to sint maarten, the (UN)friendly island! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu welcome to sint maarten, the (UN)friendly island! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van coco dabroek - WaarBenJij.nu

welcome to sint maarten, the (UN)friendly island!

Door: cootje D

Blijf op de hoogte en volg coco

17 November 2012 | Verenigde Staten, Phillipsburg

zooooooooo het is dan eindelijk zo ver! vorige week een afscheids eetentje met de meiden gehad, was super! gister ochtend heeeeeel vroeg onverwachts een heel leuk afscheids comitee aanwezig was echt super! vond het heel zwaar om weg te gaan en door die douane te lopen, maar i did it!!

Eenmaal bij de gate lang moeten wachten en door heel veel security checks heen geweest. eindelijk in het vliegtuig, hopen dat ie eindelijk zou gaan stijgen....... VLIEGTUIG STUK!!! hup der weer uit, koffers eruit, catering er uit. begeleid door security naar een andere gate.. pfff voordat we opstegen was t 12 uur i.p.v. 8:40. maar oke. halve reis geslapen, tv in me stoel met joystick heb me eenig vermaakt: pacman, snake, alle nieuwe films van het moment. eenmaal geland en buiten the airport kreeg ik toch een klap in me smoel van die warmte! autootje geregeld. roommate stond op ons te wachten, richting het appartement gegaan.. aangekomen in : Het paradijs!
helaas is het een tijdelijk verblijf maar daar bedenk ik wel iets op

vandaag hebben we het eiland bekend, kleine tege valler. veel armoe en t leven in duur hier. de donker witte mensen zijn erg onvriendelijk!!!!!

vliegtuig spot plek geweest: Geweldig, zo laag dat die dingen vliegen.. verder stond er midden langs de weg een mannetje met een bbq VOL met sparribs. heb een mega mallesander gezien! t is constant 30 graden. morgen lekker chillen en maandag richting het ziekenhuis!

• 18 November 2012 - 00:28

Danielle: